Afmelding@ 03-12-2020 01:24Beste heer/mevrouw,
Het incident is verholpen en dit ticket wordt gesloten.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Robert Roomer
CTO
|
|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Canadabaan 16, 5388 RT Nistelrode |
w |
levelfour.nl |
|
UPDATE 1@ 01-12-2020 22:36We zijn in staat geweest om een noodvoeding aan te leggen. Deze laten we aangesloten tot morgenochtend. Dan weten we zeker dat de Netbeheerder klaar is met de herstelwerkzaamheden en dan zetten we de UPS weer terug op de oorsponkelijk netspanning. Tot die tijd bijlft deze ticket open.
Aanmelding@ 01-12-2020 22:23Er is momenteel een stroomstoring gaande op het bedrijvenpark VAANPARK 4. Dit is een Brightfiber netwerk. De klanten hebben hier momenteel geen last van maar de straatkast waarin de apparatuur van Brightfiber is ondergebracht wel. Deze apparatuur draait nu op een batterij backup. De netbeheerder is reeds aanwezig om de storing te hersellen. Het kan zijn dat dit herstel langer duurt dan dat de batterijen het uithouden. Als dit gebeurt zullen alle verbindingen onderbroken worden. Op dit moment hebben we nog voor 1 uur stroom via de Batterij backup.