Afmelding@ 23-09-2020 10:59Beste heer/mevrouw,
Het incident is verholpen en dit ticket wordt gesloten.
De werkzaamheden zijn afgerond bij de Nikhef.
De storing is hierbij hersteld.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Dion Alken
|
|
e |
servicecenter@levelfour.nl |
t |
+31 88 229 04 99 |
a |
Canadabaan 16, 5388 RT Nistelrode |
w |
levelfour.nl |
|
Werkzaamheden afgerond bij de Nikhef@ 14-09-2020 11:20De werkzaamheden zijn afgerond bij de Nikhef.
De storing is hierbij hersteld.
Engineer onderweg naar Nikhef@ 14-09-2020 09:37De verwachte aankomstijd van de Engineer is tussen 10:15 en 10:30
Aanmelding@ 14-09-2020 09:24Beste Klant,
Er is op dit moment een storing gaande in een datacenter in Amsterdam bij een van onze Core Routers.
Dit heeft effect op de routering van het internet van vele klanten.