Storing bij onze leverancier Tele2

ReferentieSRV/20/INC/MAJ/04606
Datum05-10-2020 09:08
TypeIncident: Major
Tags
ISO: Beschikbaarheid
Netwerk
Status
Afgerond

Afmelding
@ 27-10-2020 13:23

Beste heer/mevrouw,
 
Het incident is verholpen en dit ticket wordt gesloten.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag.
    
Met vriendelijke groet,
Best regards,

Lizzy Gijsbers
Support Specialist
 


 
e servicecenter@levelfour.nl
t +31 88 229 04 99
a Canadabaan 16, 5388 RT Nistelrode
w levelfour.nl
 
 

RFO
@ 27-10-2020 11:14

Na lang onderzoek door Tele2 is gebleken dat er in de apparatuur van Tele2 een defecte SFP aanwezig was. Deze is vervangen. Dat leek het issue opgelost te hebben, echter een half uur later heeft Previder zich opnieuw bij Tele2 gemeld met vergelijkbare problemen.
Tele2 heeft nogmaals onderzoek gedaan en geconstateerd dat er nog een SPF niet in orde was. Deze is ook vervangen. Tevens heeft Tele2 glasvezels gepoetst om een hoge demping te verlagen.
De verbindingsproblemen waren daarmee rond 22:30 's avonds opgelost.
Tele2 is de verbindingen blijven monitoren tot 06:00 uur, en heeft daarna het ticket definitief gesloten.

Onze excuses voor de late aanlevering van deze RFO.


Update
@ 06-10-2020 08:27

[maandag, 05-okt-20 ; 18:39 CEST]
De Tele2 engineer heeft het issue verholpen. De lijnen zijn weer actief.
 
Update
@ 05-10-2020 17:05

Er is een Tele2 engineer onderweg naar de locatie
 
Update
@ 05-10-2020 15:30

Tele2 gaat een engineer op locatie sturen
 
Update
@ 05-10-2020 13:40

Het onderzoek van Tele2 heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Er is intern ge√ęscaleerd binnen Tele2.
Update
@ 05-10-2020 11:38

De engineers van Tele2 zijn het issue nog aan het onderzoeken
 
Update
@ 05-10-2020 10:29

De engineers van Tele2 hebben het probleem nog in onderzoek
 
Aanmelding
@ 05-10-2020 09:08

Momenteel is een storing gaande bij onze leverancier Tele2.
Hierdoor kan het zijn dat je op dit moment geen internetverbinding hebt.
Tele2 heeft het probleem in onderzoek.