Netwerk Storing CrossNetworks

NummerSRV/20/INC/MAJ/03857
Referentie
Datum04-07-2020 10:01
TypeIncident: Major
Tags
ISO: Beschikbaarheid
CORE
Netwerk
Status
Afgerond

Afmelding
@ 06-07-2020 13:24

De storing is opgelost. De coreswitch heeft een hardware defect en is vervangen. De storing is ontstaan om 9:35 uur en opgelost om 12:59 uur. De storing heeft 3 uur en 24 minuten geduurd. Mochten er nog klanten zijn die geen verbinding hebben kunnen ze dit melden via servicecenter@levelfour.nl of telefoonnummer 088 2290499. We laten de ticket nog even open tot we zeker weten dat er geen problemen meer zijn. 
Storing opgelost
@ 04-07-2020 13:52

De storing is opgelost. De coreswitch heeft een hardware defect en is vervangen. De storing is ontstaan om 9:35 uur en opgelost om 12:59 uur. De storing heeft 3 uur en 24 minuten geduurd. Mochten er nog klanten zijn die geen verbinding hebben kunnen ze dit melden via servicecenter@levelfour.nl of telefoonnummer 088 2290499. We laten de ticket nog even open tot we zeker weten dat er geen problemen meer zijn. 
 
Update 3
@ 04-07-2020 13:07

De Engineer is op locatie aangekomen en heeft het probleem opgelost. De oorzaak van de uitval wordt nu onderzocht. 
Update 2
@ 04-07-2020 10:45

De verwachte aankomstijd in Amsterdam is 12:45. De Engineer gaat eerst reserve apparatuur ophalen zodat we indien nodig alles kunnen vervangen. 
Update 1
@ 04-07-2020 10:28

Er is inderdaad één van onze core switches uitgevallen. Een engineer is onderweg naar locatie om deze te onderzoeken en zo nodig te vervangen. Volgende update over 1 uur
Aanmelding
@ 04-07-2020 10:01

Er is momenteel een storing gaande op het netwerk van CrossNetworks in Nikhef. Uit het eerste onderzoek lijkt het er op dat één van de core switches is uitgevallen. 
De procedure voor herstel is gestart. Update volgt over 30 minuten.