Afmelding@ 06-08-2020 04:00Geachte relatie,
De onderhoudswerkzaamheden zijn conform de opdracht uitgevoerd en afgerond.
Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Lizzy Gijsbers
Support Specialist
Servicecenter
Levelfour
Onderhoud: afgerond@ 07-08-2020 13:46Geachte relatie,
De onderhoudswerkzaamheden zijn conform de opdracht uitgevoerd en afgerond.
Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Lizzy Gijsbers
Support Specialist
Servicecenter
Levelfour
Aanmelding@ 06-08-2020 23:00X2connect onderhoud 6 augustus
Wat gaan we doen?
Wij zetten alle X2connect NL klanten om naar de nieuwe Juniper brassen. Deze overgang wordt deze week afgerond. Na deze aanpassing verlopen alle aanmeldingen (PPP-sessies) via deze hardware.
Wanneer?
Donderdag 6 Augustus tussen 23:00 en 04:00
Welke impact verwachten we?
Wij verwachten dat onze partners en klanten hier weinig hinder van ondervinden. Mogelijk zal er een korte hapering zijn wanneer de verbinding wordt omgezet. Echter zal deze zichzelf herstellen. Gebruikers die na het onderhoud alsnog problemen ervaren adviseren wij om het modem te herstarten. Wanneer de problemen dan niet zijn opgelost, vragen we je contact op te nemen met onze afdeling Support.